שאלה: כל כמה זמן מחליפים רצועת טיימינג

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: רנו מגאן 2009 מטופלת במוסך לא מורשה - מופיעה הודעה להיכנס לטיפול + נדלקה מנורה כתומה של כניסה לטיפול (למרות שבפועל עברה טיפול). האם משמעותי?

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: נורית חיישן קמשאפט דולקת, הוחלף חיישן, הוחלף חלק נוסף שמזהה טיב השמן בראש מנוע,ניקוי מנוע וניקוי קארטר,שופץ ראש מנוע,הוחלף גלגל שיניים של הטיימינג והנורית ממשיכה לדלוק כל ההחלפות בוצעו ע"פ בדיקות מחשב כולל הקוהל שמעל המצתים ,אחרי כל החלפה במוסך כיבו את הנורית ואחרי מספר ימים נדלקת שוב מה הצעת הממחה?

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: שלום ברשותי רנו מגאן דיזל טורבו DCI שנית 2005 ברצוני לדעת :- כמה היא עלות שיפוץ טורק , פירוק והרכבה ? כמה היא עלות החלפת פלנש טרמוסטט ?

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: הופיעה הודעה בצג הרכב, בדוק גיר. הבעיה היא בתחילת נסיעה, רק בבוקר. הלכתי למכון גירים בבאר שבע, שמתמחה בגירים של רנו ויש לו את כל האישורים. בעל העסק, חיבר את המחשב לרכב ויצאנו לנסיעה. הוא מצא בעיה בפיקוד של הגיר ואמר שהטיפול הוא של כשלוש שעות והסכום הוא: 1800 ש"ח. האם הסכום שהוא דורש נשמע סביר?

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: שלום רב התקבלה הודעה בצג הרכב, לבדוק גיר. אשתי הלכה למכון גירים , המתמחה ברנו וחיברו את הרכב למחשב. בעל המכון לתיקון גירים, עשה נסיעה ברכב בנוכחות אשתי ברכב ואמר לה, שהבעיה היא בפיקוד לגיר. מה העלות של הטיפול? המחיר נראה לנו גבוה(1600 ש"ח). תודה

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: הרכב קופא לעיתים על מהירות 30 ולא ניתן להעלות מהירות. צריך להדליק את הרכב מחדש, ואז הכל מסתדר. בבדיקה של המחשב במוסך המרכזי אומרים שהכל תקין.

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: ברצוני לשאול כיצד מוצאים פנס קידמי בקנגו כדי לבדוק מפלס שמן הגה

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: גיר נתקע על הילוך 3 בגיר אוטומט ונדלקות מנורות בלוח השעונים...בנוסף כל התאורה ברכב חלשה וכשאני מכבה את הרכב הוא לא מניע חזרה

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאלה: יש לי רנו קנגו 2004 אוטומטי עברה ליפני שקניתי אותה שיפוץ גיר וניראה לי כי יש בעיה כולשהי הרכב מעביר הילוכים בטורים גבוהיים וניראה בכללי כי הוא מעביר הילוכים לא לפי איך שצריך מה ניראה שצריך לעשות ? יש דבר כזה איפוס מחשיב גיר אחרי שיפוץ? או מה כן ניראה הבעיה

לתשובת המומחה לחץ כאן

שאל את המומחה

מאגר תשובותשאל שאלה